Praca Asystentka Zarządu



Grupa Kapitałowa 'SPECJAŁ' Ogólnopolski dystrybutor artykułów spożywczych wiodących producentów krajowych i zagranicznych zatrudnia!   Poszukujemy Asystentki w Biurze ZarząduAsystentka w Biurze ZarząduTwoje zadania: Bieżąca obsługa Biura Zarządu oraz realizacja...
PPHU Specjał Sp. z o.o. – Wysłane przez: jobdesk.pl

Asystentka Zarządu Warszawa 11 000 - 13 000 PLN UoP Praca dla firmy, która kilkukrotnie otrzymała certyfikat Wellbeing Leadera, zajmuje wysoką lokatę na liście najlepszych pracodawców w Polsce. Twoja Rola: · zarządzanie kalendarzem członków Zarządu · pośredniczenie...
JobNonStop – Wysłane przez: nuzle.pl

Twoje zadania: koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji) przygotowywanie raportów, analiz,...
Grafton Recruitment Sp. z o.o. – Wysłane przez: infopraca.pl

 Jeśli jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje relacje, jest dokładna i samodzielna oraz poszukujesz stabilnej i przyjaznej pracy, dołącz do Exact Systems i bądź sercem naszego biura.   Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? · Obsługa biura...
– Wysłane przez: jobs.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu, Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych, Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań, Koordynację komunikacji z klientami,...
Smart-HR – Wysłane przez: infopraca.pl

organizowanie pracy biura zarządu organizowanie obiegu dokumentów w spółce przygotowywanie dokumentów - umów/protokołów odbioru przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do debiutu giełdowego współpraca z firmami obsługującymi spółkę (księgowość, HR, usługobiorcy)...
Salon24.pl S.A. – Wysłane przez: mycv.pl

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.: koordynacja działań sekretariatu firmy, w tym prowadzenie dokumentacji spółki i obiegu dokumentów przygotowywanie pism, umów i danych na potrzeby przełożonych wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, w tym...
Human Partner Sp. z o.o. – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynacja przepływu informacji; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy; Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu; Raportowanie podczas spotkań; Organizowanie...
PBA Doradztwo Personalne – Wysłane przez: mycv.pl

Opis stanowiska organizacja spotkań i konferencji Zarządu prowadzenie terminarza spotkań Zarządu organizacja i prowadzenie sekretariatu koordynacja obiegu dokumentów organizacja podróży służbowych
Farmutil HS S.A. – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Współpracę z Zarządem oraz Kadrą Kierowniczą w zakresie przygotowania pism, dokumentów, prezentacji w jęz. polskim i angielskim Zarządzanie dokumentacją, nadzór nad właściwym obiegiem...
BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA – Wysłane przez: mycv.pl
Otrzymuj powiadomienia e-mail z najnowszymi ofertami pracy dla zapytania: Asystentka Zarządu
Zapisz e-mail