Praca Asystentka Zarządu



organizowanie pracy biura zarządu organizowanie obiegu dokumentów w spółce przygotowywanie dokumentów - umów/protokołów odbioru przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do debiutu giełdowego współpraca z firmami obsługującymi spółkę (księgowość, HR, usługobiorcy)...
Salon24.pl S.A. – Wysłane przez: mycv.pl

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.: koordynacja działań sekretariatu firmy, w tym prowadzenie dokumentacji spółki i obiegu dokumentów przygotowywanie pism, umów i danych na potrzeby przełożonych wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, w tym...
Human Partner Sp. z o.o. – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynacja przepływu informacji; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy; Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu; Raportowanie podczas spotkań; Organizowanie...
PBA Doradztwo Personalne – Wysłane przez: mycv.pl

Opis stanowiska organizacja spotkań i konferencji Zarządu prowadzenie terminarza spotkań Zarządu organizacja i prowadzenie sekretariatu koordynacja obiegu dokumentów organizacja podróży służbowych
Farmutil HS S.A. – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Współpracę z Zarządem oraz Kadrą Kierowniczą w zakresie przygotowania pism, dokumentów, prezentacji w jęz. polskim i angielskim Zarządzanie dokumentacją, nadzór nad właściwym obiegiem...
BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pisanie oraz redakcję tekstów, przygotowywanie informacji prasowych, przygotowywanie prezentacji oraz dobór zdjęć i materiałów graficznych.
INVENA S.A. – Wysłane przez: mycv.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: organizację spotkań i konferencji Zarządu - wewnętrznych i z kontrahentami prowadzenie terminarza spotkań Zarządu organizację i prowadzenie sekretariatu koordynację obiegu dokumentów organizację podróży...
OKNOPLAST – Wysłane przez: mycv.pl

Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa sekretariatu i biura Zarządu organizacja spotkań i wyjazdów służbowych tłumaczenie dokumentów dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w firmie dbanie o dobry wizerunek firmy
Randstad Sp. z o.o. (Oddział Poznań) – Wysłane przez: mycv.pl

- Planowanie oraz organizacja podróży służbowych Zarządu, w tym prowadzenie ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych, rozliczanie wydatków służbowych, - Zarządzanie kalendarzem przełożonych, planowanie spotkań wewnętrznych oraz z kontrahentami, - Przygotowanie...
Page Personnel – Wysłane przez: mycv.pl

Zakres obowiązków na powyższym stanowisku będzie ściśle związany z obsługą operacyjną kontraktów Dyrektora Zarządzającego
Personnel International Sp z o.o. – Wysłane przez: mycv.pl
Otrzymuj powiadomienia e-mail z najnowszymi ofertami pracy dla zapytania: Asystentka Zarządu
Zapisz e-mail